نرم افزار ها، تنظیمات و فایل های راهنمای مورد نیاز جهت ورود به سامانه lms برای اساتید و دانشجویان

نرم افزار ها، تنظیمات و فایل های راهنمای مورد نیاز جهت ورود به سامانه lms برای اساتید و دانشجویان



*با سلام
سعی شده است که تمامی نرم افزار ها و تنظیمات و فایل های راهنمای مربوط به سامانه LMS به منظور سهولت در کار شما عزیزان به صورت متمرکز در این پست به اشتراک گذاشته شود .*

_________________________________________________________________________________________

الف: نرم افزار های مورد نیاز جهت استفاده از سامانه lms در پلتفرم ویندوز، مک، اندروید و ios

1. نرم افزار Adobe Connect برای سیستم عامل ویندوز

2. نرم افزار Adobe Connect براس سیستم عامل mac

3. نرم افزار Adobe Connect برای سیستم عامل اندرورید

4. نرم افزار Adobe connect برای ios

5. مرورگر کروم نسخه 32 بیتی (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*)

6. مرورگر کروم نسخه 64 بیتی (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*)

7. مرورگر فایرفاکس نسخه 32 بیتی (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*)

8. مرورگر فایرفاکس نسخه 64 بیتی (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*)

9. نرم افزار Flash Player برای کروم (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*) 

10. نرم افزار Flash Player برای فایرفاکس (پسورد فایل زیپ : soft98.ir *اعداد لاتین تایپ شود*)

11. صفحه کلید فارسی مورد نیاز در اتاق گفتگو (مخصوص سیستم عامل ویندوز)

*تذکر1: استفاده از مرورگر کروم پیشنهاد می شود.*

_________________________________________________________________________________________

ب: تنظیمات


1: انتخاب کروم به عنوان مرورگر پیش فرض در ویندوز
برای استفاده از تمام قابلیت های LMS مرورگر کروم را، به عنوان مرورگر پیش فرض انتخاب کنید.برای اینکار در Settings از کادر سمت چپ گزینه Default browser و در صفحه باز شده گزینه Make default را بزنید. اگر از ویندوز 7 استفاده می کنید همین مراحل کفایت میکند اما اگر از ویندوز 10 استفاده می کنید در کادری که به صورت خودکار باز می شود روی گزینه Web Browser کلیک کنید و از بین مرورگرهای موجود کروم را انتخاب کنید.

  

2: تغییر تنظیمات pop-up مرورگر کروم

در بالای صفحه سمت راست آیکون منو به صورت 3 نقطه را انتخاب و سپس گزینه Setting را انتخاب کنید.

در بالای صفحه در کادر Search Setting کلمه pop را تایپ کنید.
به صورت اتوماتیک گزینه site setting برای شما نمایش داده می شود. بر روی آن کلیک کنید. سپس گزینه pop-ups and redirects را انتخاب و روبروی عبارت Allow (با Allowed اشتباه نگیرید) دکمه Add را بزنید و عبارت razi.ac.ir[.*] را تایپ کنید و Add را بزنید.

_________________________________________________________________________________________

ج: فایل های راهنما

1: سوالات متداول اساتید

2: سوالات متداول دانشجویان

3: راهنمای حل مشکل صوتی سامانه LMS

4: راهنمای دفاع از پایان نامه در سامانه LMS

5: راهنمای بروز نمودن صفحه شخصی اساتید در پرتال

6: راهنمای اضافه کردن طرح درس در صفحه شخصی در پرتال

7: راهنمای برگزاری آزمون به صورت آنلاین در سامانه LMS برای اساتید (روش اول)

8: راهنمای شرکت در آزمون به صورت آنلاین در سامانه LMS برای دانشجویان (روش اول)

9: راهنمای برگزاری آزمون به صورت آنلاین در سامانه LMS برای اساتید(روش دوم)

10: راهنمای بارگذاری فایل در گوگل درایور و گذاشتن لینک در صفحه شخصی پرتال برای اساتید

_________________________________________________________________________________________